Skip to content
Český Ford otevřel nové školicí centrum v Praze
Český Ford otevřel nové školicí centrum v Praze

Tisková zpráva -

Český Ford otevřel nové školicí centrum

  • Český Ford otevřel nové školicí centrum v Praze, kde bude nově školit také prodejce
    a netechnický personál
  • Ford hodlá zkvalitněním výuky dosáhnout vyšší úrovně poprodejních služeb
  • Plocha nového školicího střediska činí více než 572 m2 a odpovídá nejvyšším technickým nárokům

/V Praze, 15. března 2018/ – Společnost Ford Motor Company, s.r.o. v úterý 13. března slavnostně a za přítomnosti novinářů zahájila činnost svého nového školicícho centra
v Toužimské ulici v pražských Letňanech.

Technické školicí centrum společnosti přitom fungovalo již od roku 1996 v Mělníku, kde bylo až do konce loňského roku proškoleno celkem 34 222 osob. Staré prostory v Mělníku však přestaly stačit, a tak společnost začala pro tyto potřeby hledat modernější a prostornější místo.

Za pomoci realitního společnosti Cushman & Wakefield český Ford našel ideální prostory ve zcela nové a moderní budově v Business Parku Letov v Letňanech.

Nové školicí centrum tak využívá hned několika výhod:

  • je podstatně blíže sídlu společnosti (Karlín, Praha 8),
  • je velmi dobře dostupné autem i v rámci pražské MHD,
  • výborně vyhovuje velikostí i dispozicí svých prostor.

Bonusem je pak možnost stravováni, či ubytováni v pěší dostupnosti.

„V novém středisku máme přesně to, co jsme potřebovali,“ vysvětluje Ing. Václav Bejček, manažer technických služeb českého Fordu. „Budova splňuje veškeré nároky Ford Motor Company
a celková plocha činí více než 572 m2, máme tu k dispozici dvě učebny, které mohou fungovat nezávisle na sobě, velkou dílnu pro celkem šest vozů – a k tomu dostatečné množtví skladových, kancelářských a dalších prostor,“
doplňuje Bejček.

S přestěhováním ztratilo školicí středisko ze svého názvu slovo „technické“, na oplátku však získalo další nové úkoly.

„Zatímco dřív jsme v technickém školicím středisku byli zaměřeni jen na technická školení, nyní se zaměříme i na výuku prodejců a dalšího netechnického personálu našich autorizovaných partnerů (dealerů). Nové školicí středisko odpovídá požadavkům, které přináší nové technologie v našich vozech. Chystáme se aplikovat pokrokové, praktické a efektivní metody výuky, které zajistí její vyšší intenzitu a kvalitu, což se odrazí v celkové úrovni poprodejních služeb Ford,“ vysvětluje ředitel poprodejních služeb českého Fordu Dušan Fornůsek. „Máme dokonce v plánu pořádat tu marketingové a PR akce,“ dodal.

O tom, že je nové školicí středisko k takovým účelům vhodné, se při jeho slavnostním otevření
13. března ostatně přesvědčili i vybraní novináři, kteří se tu zároveň poprvé seznámili s novými modely Ford Transit Custom a Tourneo Custom.

Témata

Značky


Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Ústředí má v Dearbornu v americkém státě Michigan. Zabývá se výrobou automobilů a individuální mobilitou v širším smyslu. Po celém světě má 62 výrobních závodů a zaměstnává přibližně 203 000 lidí. Její hlavní náplní je navrhování, výroba, prodej a údržba osobních i užitkových vozů značek Ford a Lincoln. V zájmu rozšiřování svého obchodního modelu Ford nicméně aktivně vyhledává nové příležitosti. Proto investuje do oblastí elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company zároveň Ford poskytuje finanční služby. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.