Tisková zpráva -
Český Ford otevřel nové školicí centrum
- Český Ford otevřel nové školicí centrum v Praze, kde bude nově školit také prodejce
a netechnický personál - Ford hodlá zkvalitněním výuky dosáhnout vyšší úrovně poprodejních služeb
- Plocha nového školicího střediska činí více než 572 m2 a odpovídá nejvyšším technickým nárokům
/V Praze, 15. března 2018/ – Společnost Ford Motor Company, s.r.o. v úterý 13. března slavnostně a za přítomnosti novinářů zahájila činnost svého nového školicícho centra
v Toužimské ulici v pražských Letňanech.
Technické školicí centrum společnosti přitom fungovalo již od roku 1996 v Mělníku, kde bylo až do konce loňského roku proškoleno celkem 34 222 osob. Staré prostory v Mělníku však přestaly stačit, a tak společnost začala pro tyto potřeby hledat modernější a prostornější místo.
Za pomoci realitního společnosti Cushman & Wakefield český Ford našel ideální prostory ve zcela nové a moderní budově v Business Parku Letov v Letňanech.
Nové školicí centrum tak využívá hned několika výhod:
- je podstatně blíže sídlu společnosti (Karlín, Praha 8),
- je velmi dobře dostupné autem i v rámci pražské MHD,
- výborně vyhovuje velikostí i dispozicí svých prostor.
Bonusem je pak možnost stravováni, či ubytováni v pěší dostupnosti.
„V novém středisku máme přesně to, co jsme potřebovali,“ vysvětluje Ing. Václav Bejček, manažer technických služeb českého Fordu. „Budova splňuje veškeré nároky Ford Motor Company
a celková plocha činí více než 572 m2, máme tu k dispozici dvě učebny, které mohou fungovat nezávisle na sobě, velkou dílnu pro celkem šest vozů – a k tomu dostatečné množtví skladových, kancelářských a dalších prostor,“ doplňuje Bejček.
S přestěhováním ztratilo školicí středisko ze svého názvu slovo „technické“, na oplátku však získalo další nové úkoly.
„Zatímco dřív jsme v technickém školicím středisku byli zaměřeni jen na technická školení, nyní se zaměříme i na výuku prodejců a dalšího netechnického personálu našich autorizovaných partnerů (dealerů). Nové školicí středisko odpovídá požadavkům, které přináší nové technologie v našich vozech. Chystáme se aplikovat pokrokové, praktické a efektivní metody výuky, které zajistí její vyšší intenzitu a kvalitu, což se odrazí v celkové úrovni poprodejních služeb Ford,“ vysvětluje ředitel poprodejních služeb českého Fordu Dušan Fornůsek. „Máme dokonce v plánu pořádat tu marketingové a PR akce,“ dodal.
O tom, že je nové školicí středisko k takovým účelům vhodné, se při jeho slavnostním otevření
13. března ostatně přesvědčili i vybraní novináři, kteří se tu zároveň poprvé seznámili s novými modely Ford Transit Custom a Tourneo Custom.
Témata
Značky
Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Ústředí má v Dearbornu v americkém státě Michigan. Zabývá se výrobou automobilů a individuální mobilitou v širším smyslu. Po celém světě má 62 výrobních závodů a zaměstnává přibližně 203 000 lidí. Její hlavní náplní je navrhování, výroba, prodej a údržba osobních i užitkových vozů značek Ford a Lincoln. V zájmu rozšiřování svého obchodního modelu Ford nicméně aktivně vyhledává nové příležitosti. Proto investuje do oblastí elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company zároveň Ford poskytuje finanční služby. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.