Skip to content
Cena Fordu Ranger Thunder pro ČR je 1 210 480 Kč bez DPH
Cena Fordu Ranger Thunder pro ČR je 1 210 480 Kč bez DPH

Tisková zpráva -

Exkluzivní Ford Ranger Thunder je dramaticky stylizovaná a bohatě vybavená nová verze nejprodávanějšího pick-upu v Evropě

  • Nový Ford Ranger Thunder s dramaticky stylizovaným vzhledem se vyznačuje exkluzivním kontrastním provedením a výrazným designem, který však nejde na úkor praktické využitelnosti
  • Hospodárný a výkonný vznětový motor Bi-Turbo 2.0 EcoBlue, 10stupňová samočinná převodovka, pohon všech kol a karoserie Double Cab se dodávají standardně
  • V celé Evropě bude k dispozici pouze 4500 exemplářů Rangeru Thunder. Objednávat lze vůz již dnes, zahájení dodávek je naplánováno na konec léta 2020

/V Praze, 20. května 2020/ – S novým provedením Ford Ranger Thunder získá nejprodávanější pick-up v Evropě* dramatický vzhled a ještě bohatší výbavu. První vozy dorazí k zákazníkům koncem léta.

Ranger Thunder bude v Evropě nabízen v počtu pouhých 4500 vozů. Vyznačuje se exkluzivním ztvárněním interiéru i exteriéru a pohání ho motor Ford Bi-Turbo 2.0 EcoBlue o výkonu 157 kW (213 k) a točivém momentu 500 Nm, sériově spřažený s 10stupňovou samočinnou převodovkou. Nový model vychází z oblíbené varianty Ranger Wildtrak.

Robustní a nezaměnitelný vzhled

Ranger Thunder je nabízen v jediné specifikaci, jejíž nepřehlédnutelné designové detaily akcentují exkluzivitu modelu a jeho dobrodružný charakter.

Model kombinuje šedý lak Sea Grey s exkluzivními černými 18palcovými koly z lehké slitiny a přední maskou, zadním nárazníkem, ochrannými prvky, uložením mlhových světlometů, aerodynamickým ochranným rámem za kabinou a klikami dveří vyvedenými v černém odstínu Ebony. Na masce chladiče a rámu za kabinou se objevují červené detaily, zatímco přední dveře na obou stranách i zadní víko nákladového prostoru čelo zdobí emblémy „Thunder“ s trojrozměrným efektem. Logo „Ranger“ dostalo matně černou povrchovou úpravu.

Sériově dodávané LED světlomety i zadní sdružené svítilny mají tmavé rámečky. Ranger Thunder standardně nabízí rovněž ochrannou vložku korby a rolovací kryt, což jsou u zákazníků Rangeru často žádané položky. Novinkou ve výbavě je praktická posuvná dělící přepážka nákladového prostoru.

V komfortním a atraktivním interiéru čekají na zákazníky sedadla s kombinovaným čalouněním kůže/vinyl v odstínu Ebony a kontrastními červenými emblémy „Thunder“. Na volantu, sedadlech, palubní desce i dalších místech se objevují červené švy. Standardně dodávané černé vkládané koberce pak kontrastují s červeně podsvícenými prahovými lištami.

Osvědčený pohon

Pod kapotou Rangeru Thunder pracuje výkonný vznětový motor Bi-Turbo 2.0 EcoBlue, přeplňovaný dvěma sériově zapojenými turbodmychadly. Menší z nich zlepšuje odezvu motoru a průběh točivého momentu v nízkých otáčkách, zatímco při vyšších pístových rychlostech se uplatní větší dmychadlo, které pomůže agregátu dosáhnout maximálního výkonu.

Desetistupňová samočinná převodovka již prokázala svoje přednosti v tak rozmanitých modelech, jako jsou Ford F-150 a Ford Mustang. Vyznačuje se širokým rozpětím převodů a schopností adaptace na provozní podmínky v reálném čase. Pro každou situaci tak dokáže zvolit nejvhodnější převodový poměr z hlediska dynamiky, kultivovanosti a hospodárnosti.

Terénní potenciál Rangeru Thunder je podpořen vyzkoušeným systémem pohonu všech kol. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 dle cyklu WLTP začínají na 9,1 l/100 km, respektive 239 g/km.

Loňský rok by pro Ranger historicky nejúspěšnější za celou dobu jeho působení na evropském trhu, když si oblíbený pick-up připsal 52 500 prodaných vozů

Cena Fordu Ranger Thunder pro ČR je 1 210 480 Kč bez DPH.

*Ford of Europe obvykle zveřejňuje výsledky z 20 tradičních evropských trhů, na nichž je zastoupen prostřednictvím svých národních prodejních organizací. Jsou to Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie.

Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly naměřeny podle technických požadavků a specifikací evropských směrnic (EC) 715/2007 a (EC) 692/2008 v aktuálním znění. Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 se vztahují na daný model, nikoliv na konkrétní kus. Standardizovaná testovací procedura umožňuje srovnání různých typů automobilů od různých výrobců. Vedle konstrukčních vlastností vozu ovlivňuje skutečnou spotřebu paliva také jízdní styl řidiče i další netechnické faktory. CO2 patří k nejvýznamnějším skleníkovým plynům, způsobujícím globální oteplování. Od 1. září 2017 se typové schválení některých nových automobilů řídí procedurou WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) dle (EU) 2017/1151 v aktuálním znění. Jde o nový, realističtější způsob měření spotřeby paliva a emisí CO2. Od 1. září 2018 WLTP začal nahrazovat dříve používaný cyklus NEDC. Během přechodného období budou hodnoty zjištěné dle WLTP vztahovány k NEDC. V důsledku změny metodiky měření se objeví určité rozdíly oproti dříve udávaným hodnotám spotřeby paliva a emisí CO2.

Témata

Značky


Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Navrhuje, vyrábí a prodává kompletní sortiment osobních vozů, užitkových vozů, SUV a elektromobilů značky Ford a luxusních vozů značky Lincoln. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company poskytuje finanční služby. Usiluje o vybudování vedoucího postavení v oblastech elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Po celém světě Ford zaměstnává přibližně 199 000 lidí. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Tento e-mail Vám byl zaslán na základě toho, že se nacházíte v databázi novinářů a dalších povolaných osob, jejímž zpracovatelem je společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. a správcem je společnost AMI Communications, spol. s r.o. V této databázi se nachází pouze Vaše osobní údaje, které jsou volně dostupné z veřejných zdrojů, případně údaje, které jste sám (sama) poskytl(a) společnostem FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. nebo AMI Communications, spol. s r.o. Společnost AMI Communications vede databázi jako správce osobních údajů za účelem informování novinářů a dalších povolaných osob o tiskových zprávách a jiných relevantních informacích a sděleních. Nepřejete-li si dostávat od společnosti jakékoliv informace či pouze informace na toto téma, kontaktuje prosím společnost prostřednictvím telefonu +420 234 124 112, resp. e-mailu osobniudaje@amic.cz.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.