Skip to content
Ford Homolka otevřel v Ústí nad Labem třetí FordStore v České republice
Ford Homolka otevřel v Ústí nad Labem třetí FordStore v České republice

Tisková zpráva -

Ford Homolka otevřel v Ústí nad Labem třetí FordStore v České republice

  • Společnost Ford Homolka, dlouholetý a spolehlivý partner českého Fordu, otevřela
    v Ústí nad Labem první FordStore v regionu – a teprve třetí 
    v České republice.

/V Praze, 28. dubna 2017/ FordStore přitom znamená jakousi elitu mezi showroomy a je vlastně výkladní skříní Fordu, ať už jde o vzhled, nabízené modely, úroveň služeb nebo třeba konektivitu. Proto jsou také zájemci o FordStore podrobováni nemilosrdnému výběru: v celé Evropě počítá Ford jen s pěti sty partnery s označením FordStore –
a v České republice by jich mělo být pouze šest. Exkluzivitu autosalonů s označením FordStore potvrzuje i fakt, že právě jen ony mohou prodávat ty nejatraktivnější sportovní modely s modrým oválem ve znaku, tedy Ford Mustang a Ford Focus RS.

Společnost Ford Homolka je jedním z nejstarších a nejvěrnějších dealerů Fordu u nás: jeho vozy totiž prodává již od roku 1991. Jde přitom o rodinnou firmu, kterou stále řídí její zakladatel Rudolf Homolka, ale v níž pracují i oba jeho synové, vnuk a další rodinní příslušníci.

„Myslím, že jsme od skromných začátků v devadesátých letech společně ušli pořádný kus cesty“, říká Rudolf Homolka. „A dnešní otevření FordStore, nejhezčího automobilového showroomu v regionu, je pro mě jednoznačně absolutním vrcholem mé kariéry.“

Oficiálního otevření nového FordStoru se zúčastnilo i nejvyšší vedení českého Fordu v čele s generálním ředitelem Janem Laube. Ten po slavnostním přestřižení pásky řekl: „FordStore je vyhrazen pro nejúspěšnější dealery Fordu a mě velmi těší, že ho dnes v Ústí nad Labem otevírá právě společnost Ford Homolka, která si ho díky své dlouholeté, poctivé a koncepční práci plně zaslouží.“

Témata

Značky


Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Ústředí má v Dearbornu v americkém státě Michigan. Zabývá se výrobou automobilů a individuální mobilitou v širším smyslu. Po celém světě má 62 výrobních závodů a zaměstnává přibližně 201 000 lidí. Její hlavní náplní je navrhování, výroba, prodej a údržba osobních i užitkových vozů značek Ford a Lincoln. V zájmu rozšiřování svého obchodního modelu Ford nicméně aktivně vyhledává nové příležitosti. Proto investuje do oblastí elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company zároveň Ford poskytuje finanční služby. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.