Skip to content
Sounáležitost patří ke klíčovým hodnotám Fordu.
Sounáležitost patří ke klíčovým hodnotám Fordu.

Tisková zpráva -

Ford spolu se svými zaměstnanci přispěl na boj s pandemií COVID-19 více než milionem dolarů

  • Program Nadace Ford Motor Company pomohl 47 komunitním organizacím ve 20 zemích a 14 amerických státech
  • Program překonal původní cíl vybrat jeden milion amerických dolarů (v přepočtu přibližně 22,3 mil. Kč). Příspěvky zaměstnanců přesáhly 633 000 USD, dalších 500 000 USD přidala nadace Fordu a výkonný předseda představenstva Bill Ford
  • Prioritou při rozdělování prostředků byla pomoc hladovějícím lidem. Příspěvky však putovaly také na zdravotní péči, zajištění základních potřeb, vzdělání nebo virtuální umělecké a kulturní aktivity

/V Praze, 14. srpna 2020/ – Nadace Ford Motor Company oznámila, že zaměstnanci Fordu a další přispěvatelé shromáždili na celosvětový boj s pandemií COVID-19 částku 1 133 447 amerických dolarů (v přepočtu 25 275 868 Kč).

Program dorovnání zaměstnaneckých příspěvků na COVID-19 byl spuštěn v dubnu s cílem umožnit zaměstnancům Fordu, jejich rodinám a přátelům zapojit se do boje s pandemií, kvůli které museli zůstat doma a nemohli se účastnit tradičních forem dobrovolnické pomoci.

„Sounáležitost patří ke klíčovým hodnotám Fordu a nejvíce je to patrné na našich zaměstnancích,“ řekl Bill Ford, výkonný předseda představenstva Ford Motor Company. „Na začátku pandemie se nás zaměstnanci stále dotazovali, jak by mohli pomoci. Program dorovnání zaměstnaneckých příspěvků jim poskytl smysluplný způsob, jak se zapojit do boje s COVID-19 – a to v době, kdy nemohli přiložit ruku k dílu fyzicky.“

K příspěvkům vybraným od zaměstnanců se přidal také osobní příspěvek Billa Forda a prostředky od nadace Fordu, dohromady ve výši 500 000 USD. Peníze pak byly rozděleny mezi 47 dobročinných organizací ze 20 zemí a 14 amerických států. Největší část, 29 procent, šla na pomoc hladovějícím lidem. Dalších 24 procent bylo vyčleněno na projekty zaměřené na zajištění základních lidských potřeb – jídla, přístřeší a oděvu. Vzdělávací projekty obdržely 19 procent z vybraných prostředků. Zbytek byl rozdělen na zdravotní péči a udržení zaměstnanosti v institucích zajišťujících historické a kulturní vzdělání.

Správu programu zajistila organizace GlobalGiving, s níž Ford v oblasti dobročinných aktivit dlouhodobě spolupracuje.

Program dorovnání zaměstnaneckých příspěvků je pouze jedním z příkladů toho, jak nadace Fordu pomáhá řešit problémy související s pandemií. Do dnešního dne rozdělila v této souvislosti neziskovým organizacím již téměř tři miliony dolarů (v přepočtu přibližně 67 mil. Kč).

Více informací lze nalézt na www.fordfund.org/covid19

Témata

Značky


Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Navrhuje, vyrábí a prodává kompletní sortiment osobních vozů, užitkových vozů, SUV a elektromobilů značky Ford a luxusních vozů značky Lincoln. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company poskytuje finanční služby. Usiluje o vybudování vedoucího postavení v oblastech elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Po celém světě Ford zaměstnává přibližně 199 000 lidí. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Tento e-mail Vám byl zaslán na základě toho, že se nacházíte v databázi novinářů a dalších povolaných osob, jejímž zpracovatelem je společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. a správcem je společnost AMI Communications, spol. s r.o. V této databázi se nachází pouze Vaše osobní údaje, které jsou volně dostupné z veřejných zdrojů, případně údaje, které jste sám (sama) poskytl(a) společnostem FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. nebo AMI Communications, spol. s r.o. Společnost AMI Communications vede databázi jako správce osobních údajů za účelem informování novinářů a dalších povolaných osob o tiskových zprávách a jiných relevantních informacích a sděleních. Nepřejete-li si dostávat od společnosti jakékoliv informace či pouze informace na toto téma, kontaktuje prosím společnost prostřednictvím telefonu +420 234 124 112, resp. e-mailu osobniudaje@amic.cz.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.