Sledovat Ford Czech Republic

Nová filozofie Fordu spatřuje budoucnost v elektrifikaci a v jasném zaměření na potřeby zákazníka

Tisková zpráva   •   Led 30, 2020 13:37 CET

BRING ON TOMORROW

/V Praze, 30. ledna 2020/ – Odvážnou kampaní nazvanou „Bring on Tomorrow“ (volně přeloženo „ať už je zítřek“) signalizuje evropský Ford významný posun svého přístupu k osobním automobilům.

Celý automobilový průmysl se významně mění – a modrý ovál je připraven udávat v tomto procesu směr. Ke konci roku 2020 bude mít v nabídce čtrnáct elektrifikovaných modelů a počítá také s elektrifikací všech nových vozů, které bude uvádět na trh v budoucnu.

Toto nové směřování značky znamená mnohem víc než jen marketingovou kampaň. Jasně totiž naznačuje pozici Fordu v čele nových trendů v automobilovém průmyslu,“ říká Anthony Ireson, ředitel marketingové komunikace ve Ford Europe. „Přinášíme totiž vysoce atraktivní produktovou řadu plnou inovací a nových technologií, kterou – jak všichni věříme – zákazníci vysoce ocení. Typickým příkladem takového produktu je model Mustang Mach-E.

Od základu nově zkonstruovaný elektromobil Mustang Mach-E, který jde již teďobjednávat v některých evropských státech, proto také účinkuje v prvním televizním spotu z kampaně „Bring on Tomorrow“. Vůz reprezentuje novou interpretaci základních hodnot kultovního Mustangu, k nimž patří svoboda, pokrok, dynamika i nádech rebelie - a zároveň ztělesňuje elektrickou budoucnost Fordu.

Druhý spot nedávno absolvoval premiéru v Itálii a po zbytek ledna i v únoru bude postupně uváděn v dalších evropských zemích. Účinkuje v něm nový crossover Ford Puma, vyznačující se vyspělým mild-hybridním pohonem, nepřehlédnutelným designem a největším zavazadlovýcm prostorem v segmentu.

Třetí spot, plánovaný na duben, se zaměří na nové SUV Kuga – nejdůsledněji elektrifikovaný model v dosavadní historii Fordu, nabízený jako plug-in hybrid, mild-hybrid i full-hybrid. Hudební podkres všech tří spotů zajištuje skladba „Power“, jejímž autorem je Kanye West.

Zmíněné televizní reklamní šoty si kladou za cíl upozornit na pokrokový přístup Fordu a zdůraznit zaměření značky na elektrifikaci. Spoty z produkce AMVBBDO režíroval Nicolai Fuglsig, jenž získal už více než 175 ocenění za reklamní režii (včetně čtyř nominací Emmy a celkového vítězství v roce 2013). Vytvořil kampaně „Balls“ (Sony), „Sapeurs“ (Guinness) nebo „Possibilities“ (Nike).

Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Navrhuje, vyrábí a prodává kompletní sortiment osobních vozů, užitkových vozů, SUV a elektromobilů značky Ford a luxusních vozů značky Lincoln. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company poskytuje finanční služby. Usiluje o vybudování vedoucího postavení v oblastech elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Po celém světě Ford zaměstnává přibližně 199 000 lidí. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Tento e-mail Vám byl zaslán na základě toho, že se nacházíte v databázi novinářů a dalších povolaných osob, jejímž zpracovatelem je společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. a správcem je společnost AMI Communications, spol. s r.o. V této databázi se nachází pouze Vaše osobní údaje, které jsou volně dostupné z veřejných zdrojů, případně údaje, které jste sám (sama) poskytl(a) společnostem FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. nebo AMI Communications, spol. s r.o. Společnost AMI Communications vede databázi jako správce osobních údajů za účelem informování novinářů a dalších povolaných osob o tiskových zprávách a jiných relevantních informacích a sděleních. Nepřejete-li si dostávat od společnosti jakékoliv informace či pouze informace na toto téma, kontaktuje prosím společnost prostřednictvím telefonu +420 234 124 112, resp. e-mailu osobniudaje@amic.cz.

Přiložené soubory

Dokument Word

Komentáře (0)

Přidat komentář

Komentář

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.