Skip to content
Petr Burián, který přichází s více než osmiletými zkušenostmi z komunikace a marketingu převezme pozici od 1. dubna 2021.
Petr Burián, který přichází s více než osmiletými zkušenostmi z komunikace a marketingu převezme pozici od 1. dubna 2021.

Tisková zpráva -

Novým PR Managerem českého Fordu se stává Petr Burián

/V Praze, 1. března 2021/ Společnost FORD MOTOR COMPANY, s. r. o., oznamuje jméno nového PR Managera pro český trh. Stane se jím Petr Burián, který ve funkci Communication & Public Affairs Manager nahradí Martina Linharta, jenž ukončil spolupráci se značkou na konci roku 2020.

Petr Burián, který přichází s více než osmiletými zkušenostmi z komunikace a marketingu, převezme pozici od 1. dubna 2021.

„Na spolupráci se značkou Ford se velmi těším, její čerstvě představená evropská strategie slibuje spoustu zajímavých novinek a já jsem rád, že budu moci být u toho. Jedním z mých cílů bude samozřejmě nadále zlepšovat vynikající servis, který značka Ford médiím a partnerům v oblasti PR dlouhodobě poskytuje,“ uvedl Petr Burián.

„Ještě jednou bych rád poděkoval Martinovi za jeho dlouholetou práci pro naši značku a popřál mu mnoho úspěchů do dalších let. Věřím, že i nám změna prospěje, a už teď se těšíme na nový pohled na věc, který je vždy vítán v každém odvětví. Jedním z prvních úkolů, které na nového PR Managera čekají, bude uvedení přelomového modelu Mustang Mach-E na český trh v polovině tohoto roku,“ uzavírá Libor Beneš, Country Manager značky Ford pro Českou republiku.

Témata

Značky


Ford of Europe zajišťuje výrobu, servis a prodej automobilů značky Ford na 50 trzích. Zaměstnává přibližně 45 000 lidí v závodech, které zcela vlastní, a v konsolidovaných joint venture podnicích, respektive přibližně 58 000 lidí při započítání nekonsolidovaných podniků. Vedle finanční společnosti Ford Motor Credit Company zastřešuje Ford Europe také Ford Customer Service Division (divizi péče o zákazníky) a 18 výrobních závodů. První vozy Ford byly dodány do Evropy již v roce 1903 – tedy v roce, kdy byla založena samotná Ford Motor Company. Výroba vozů Ford v Evropě byla zahájena v roce 1911.

Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Navrhuje, vyrábí a prodává kompletní sortiment osobních vozů, užitkových vozů, SUV a elektromobilů značky Ford a luxusních vozů značky Lincoln. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company poskytuje finanční služby. Usiluje o vybudování vedoucího postavení v oblastech elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Po celém světě Ford zaměstnává přibližně 188 000 lidí. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Tento e-mail Vám byl zaslán na základě toho, že se nacházíte v databázi novinářů a dalších povolaných osob, jejímž zpracovatelem je společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. a správcem je společnost AMI Communications, spol. s r.o. V této databázi se nachází pouze Vaše osobní údaje, které jsou volně dostupné z veřejných zdrojů, případně údaje, které jste sám (sama) poskytl(a) společnostem FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. nebo AMI Communications, spol. s r.o. Společnost AMI Communications vede databázi jako správce osobních údajů za účelem informování novinářů a dalších povolaných osob o tiskových zprávách a jiných relevantních informacích a sděleních. Nepřejete-li si dostávat od společnosti jakékoliv informace či pouze informace na toto téma, kontaktuje prosím společnost prostřednictvím telefonu +420 234 124 112, resp. e-mailu osobniudaje@amic.cz.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.