Skip to content
Scénáře jednotlivých spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford.
Scénáře jednotlivých spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford.

Tisková zpráva -

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu v nové kampani

  • Cílem kampaně je zlepšit informovanost motoristické veřejnosti o skutečných provozních a užitných vlastnostech elektromobilů
  • Scénáře spotů z dílny kreativní butikové produkce Final_2 reagují na komentáře ze sociálních sítí a diskuze se zákazníky
  • Jedná se o lokální kampaň, vytvořenou v České republice pro české publikum

PRAHA, 24. listopadu 2022 – Nedostatečný dojezd na jedno nabití nebo řídká síť nabíjecích stanic, to jsou podle průzkumů nejčastější důvody, proč čeští řidiči zatím nechtějí uvažovat o pořízení elektromobilu. Vývoj jde nicméně rychle dopředu a většina těchto výhrad dnes již neplatí. Český Ford proto spouští novou lokální osvětovou kampaň, která nejčastější obavy z vlastnictví elektrického vozu vyvrací.

„Jako jeden z lídrů přechodu na elektromobilitu v Evropě cítíme společenskou odpovědnost připravit na tuto změnu českou veřejnost,“ vysvětluje Libor Beneš, Country Manager značky Ford pro Českou republiku. „Elektromobily i nabíjecí infrastruktura se rychle zdokonalují. S vozem poháněným elektřinou se dnes žije stejně snadno, a v některých ohledech i snadněji než s běžným automobilem na benzín či naftu. Na konkrétních příbězích ze života chceme ukázat, že moderní elektrické vozy zcela splňují běžné potřeby a požadavky českých řidičů.“

Scénáře jednotlivých spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford. Všechny příběhy mají reálný základ a český motorista se s nimi dokáže snadno ztotožnit, ať už jde o využitelnost vnitřního prostoru, dojezd na jedno nabití nebo hustotu nabíjecí sítě.

Kampaň pro Ford zpracovala a vytvořila digitální agentura WeDigital v koprodukci s butikovou kreativní produkcí Final_2. Ta si zakládá na propojování reklamních trendů s klasickým filmovým vyprávěním. “Tři příběhy nahlíží na vztah otce (Martin Učík) a dcery (Charlotte Doubravová), která si poprvé koupila elektromobil. Skrze jejich vzájemné špičkování se nám povedlo znázornit střet dvou generací.” vysvětluje režisér Martin Marko. “Při tvorbě se inspirujeme kreativními procesy ze zahraničí. Naši režiséři zkouší s herci a scénáře ladí společně. Je to sice časově náročné, ale výsledek stojí za to.” vysvětluje Jan Chramosta, kreativní ředitel Final_2.

Délka spotů je netradičně delší než 30 sekund. “Věříme, že i když má reklamní spot přes minutu, tak právě díky kreativě postavené na reálných situacích, se kterými se diváci mohou ztotožnit, je přiměje k udržení pozornosti a delší době dokoukání. Mimo tyto hlavní spoty jsou v plánu i kratší formáty, které budou napomáhat zvýšení dosahu celé kampaně. “ dodává Andrea Hurychová za WeDigital.

Prodeje elektromobilů rychle rostou v celé Evropě i v České republice. Podle Centra dopravního výzkumu bylo k 30. září 2022 v ČR registrováno 13 185 osobních automobilů s čistě elektrickým pohonem. 1 Za prvních 10 měsíců letošního roku vzrostl dle statistik Svazu dovozců automobilů počet jejich registrací meziročně o 56 %. 2

Evropský parlament v červnu odhlasoval stanovení nových cílů emisí CO2 pro osobní a lehká užitková vozidla včetně požadavku Evropské komise, aby do roku 2035 bylo 100 % nových vozidel prodávaných v EU bezemisních. Ford se přitom zavázal, že již od roku 2030 bude v Evropě prodávat osobní automobily výhradně s elektrickým pohonem a již v roce 2026 plánuje na kontinentu prodat celkem 600 000 elektromobilů.

Prohlédněte si celou kampaň zde.

1 https://www.cistadoprava.cz/v-cesku-jezdi-13-185-elektromobilu-vyuzivaji-pres-2-600-dobijecich-bodu/

2 https://portal.sda-cia.cz/

Témata

Značky


Ford of Europe zajišťuje výrobu, servis a prodej automobilů značky Ford na 50 trzích. Zaměstnává přibližně 35 000 lidí v závodech, které zcela vlastní, a v konsolidovaných joint venture podnicích, respektive přibližně 54 000 lidí při započítání nekonsolidovaných podniků. Vedle finanční společnosti Ford Motor Credit Company zastřešuje Ford Europe také Ford Customer Service Division (divizi péče o zákazníky), 8 společností vlastněných výrobních závodů a 6 nekonsolidovaných podniků. První vozy Ford byly dodány do Evropy již v roce 1903 – tedy v roce, kdy byla založena samotná Ford Motor Company. Výroba vozů Ford v Evropě byla zahájena v roce 1911.

O společnosti Ford Motor Company

Ford Motor Company (NYSE: F) je globální společnost se sídlem v Dearbornu ve státě Michigan, která se zavázala pomáhat budovat lepší svět, kde se každý člověk může svobodně pohybovat a plnit si své sny. Firemní plán Ford+, zaměřený na růst a tvorbu hodnot, kombinuje stávající silné stránky, nové schopnosti a dlouhodobě budované vztahy se zákazníky s cílem obohatit jejich zážitky a prohloubit jejich loajalitu. Společnost Ford vyvíjí a dodává inovativní, oblíbené pick-upy a SUV vozy Ford, užitkové dodávky a luxusní vozy Lincoln, jakož i pokročilé služby konektivity. Kromě toho si Ford buduje vedoucí postavení v oblasti řešení mobility,

včetně technologie autonomního řízení, a poskytuje finanční služby prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company. Ford zaměstnává po celém světě přibližně 182 000 lidí. Další informace o společnosti, jejích produktech a společnosti Ford Motor Credit Company jsou k dispozici na adrese corporate.ford.com.

Tento e-mail Vám byl zaslán na základě toho, že se nacházíte v databázi novinářů a dalších povolaných osob, jejímž zpracovatelem je společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. a správcem je společnost AMI Communications, spol. s r.o. V této databázi se nachází pouze Vaše osobní údaje, které jsou volně dostupné z veřejných zdrojů, případně údaje, které jste sám (sama) poskytl(a) společnostem FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. nebo AMI Communications, spol. s r.o. Společnost AMI Communications vede databázi jako správce osobních údajů za účelem informování novinářů a dalších povolaných osob o tiskových zprávách a jiných relevantních informacích a sděleních. Nepřejete-li si dostávat od společnosti jakékoliv informace či pouze informace na toto téma, kontaktuje prosím společnost prostřednictvím telefonu +420 234 124 112, resp. e-mailu osobniudaje@amic.cz.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.