Skip to content
Ford na svém Facebooku hledal příběh za každým z 300 000 vozů, které v ČR prodal
Ford na svém Facebooku hledal příběh za každým z 300 000 vozů, které v ČR prodal

Tisková zpráva -

300 000 prodaných Fordů = 300 000 příběhů

  • Český Ford vyhlásil u příležitosti třísettisícího vozu prodaného v České Republice unikátní soutěž pro své příznivce na Facebooku
  • Cílem bylo najít příběh za každým z 300 000 prodaných vozů. Příspěvky soutěžících sloužily zároveň i jako podklady pro průzkum zákaznických preferencí
  • Nejzajímavější příběh byl odměněn zapůjčením Fordu Mustang s plnou nádrží na celý týden a víkendovým pobytem v luxusním evropském hotelu

/PRAHA, 20. února 2018/ Jaký vztah mají lidé ke svým automobilům? Ford se to při příležitosti třísettisícího vozu prodaného v ČR pokusil zjistit formou soutěže na Facebooku. Chtěl vědět, jaké příběhy se za českými Fordy skrývají.

Celá akce trvala celkem dvanáct týdnů, od 21. listopadu 2017 do 11. února 2018, kdy motoristé posílali fotografie svých Fordů společně s historkami, jež s nimi zažili.

„Zajímavých příběhů byly spousty a bylo těžké vybrat vítěze,“ komentuje to marketingový ředitel českého Fordu Libor Beneš. “Napsal nám třeba šestnáctiletý Dominik, který přemluvil svého otce ke koupi bazarového Fordu Mustang z roku 1974 – teď v dílně každý den pomáhá s jeho renovací a těší se, až si udělá řidičák a bude se s Mustangem moci svézt. Nebo se nám ozvala velká rodina, bydlící na těžko přístupné samotě, kde můžou fungovat jen díky spolehlivému a těžkého terénu se nebojícímu Fordu Ranger. Potěšil nás i majitel skoro třicetiletého amerického Fordu Thunderbird Turbo Coupe, pro kterého není rozhodující parametr „miles per gallon“ (míle ujeté na jeden galon paliva), nýbrž „smiles per gallon“ (počet úsměvů na spotřebovaný galon).“

Každý týden byl volen dílčí vítěz, jenž obdržel propagační předměty z Ford Boutique. O celkovém vítězi pak rozhodla čtyřčlenná porota složená ze zástupců českého Fordu a jeho agentur. Ti rozhodli, že nejlepší příběh zaslal pan Marek Novák z Loun, který jako hlavní výhru obdržel poukaz pro dvě osoby na zážitkový víkend ve čtyřhvězdičkovém hotelu v některé z jedenácti evropských zemí dle vlastního výběru. Druhou součástí jeho výhry je pak zapůjčení vozu Ford Mustang na jeden týden s plnou nádrží.

Příběh, s nímž pan Novák v průzkumu zaujal, je poměrně prostý ale zároveň velmi silný. Poslal totiž do soutěže dvě fotografie s krátkými popisky. Na té první stojí v roce 2000 u svého prvního Fordu, staršího modelu Fiesta, a v náručí drží svou tehdy šestiměsíční dceru Kateřinu. Na druhém obrázku je pak současný Ford pana Nováka, model Kuga, a s ním znovu dcera Katka v náručí svého otce. Ovšem tady už ve věku 18 let, jako čerstvá držitelka řidičského průkazu.

„Kugu jsem si pořídil vloni v rámci zvýhodněné nabídky Top Edition – a jsem s ní naprosto spokojený. Je to daleko nejlepší auto, jaké jsem kdy měl,“ říká pan Novák.

„Do soutěže se se svými příběhy kvalifikovalo celkem 431 účastníků – a to jsme ještě spoustu dalších, kteří přesně nedodrželi pravidla, bohužel nemohli zařadit. I to spolu se sedmdesáti tisíci přáteli, které český Ford na Facebooku má, svědčí o tom, že je tu modrý ovál populární nejen mezi motoristy, ale i mezi uživateli sociálních sítí,“ uzavírá Libor Beneš.

Témata


Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Ústředí má v Dearbornu v americkém státě Michigan. Zabývá se výrobou automobilů a individuální mobilitou v širším smyslu. Po celém světě má 62 výrobních závodů a zaměstnává přibližně 203 000 lidí. Její hlavní náplní je navrhování, výroba, prodej a údržba osobních i užitkových vozů značek Ford a Lincoln. V zájmu rozšiřování svého obchodního modelu Ford nicméně aktivně vyhledává nové příležitosti. Proto investuje do oblastí elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company zároveň Ford poskytuje finanční služby. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.