Skip to content
Ford uspořádal valentýnské rande snů
Ford uspořádal valentýnské rande snů

Tisková zpráva -

Ford uspořádal rande snů pro ty, kdo obvykle stráví Valentýna obsluhováním jiných párů

  • Pro číšníky a servírky, barmany i další podobné profese je spokojenost zákazníků na svátek svatého Valentýna důležitější než jejich vlastní
  • Každý čtvrtý někdy pomáhal zákazníkovi se žádostí o ruku
  • Stejný počet se jich ale někdy pohádal s partnerem kvůli tomu, že museli 14. února do práce
  • Třetina zkoušela vyměnit si na Valentýna směnu. Někteří dokonce dali výpověď
  • Ford zorganizoval pro několik vybraných šťastlivců rande snů

/V Praze, 14. února 2017/ Každý čtvrtý číšník nebo servírka si už někdy vyzkoušeli roli moderního Amora a asistovali zákazníkům při žádosti o ruku. Sami ale většinou Valentýna oslavit nestihnou. A nejednou se kvůli tomu pohádají se svými partnery.

Podle nového celoevropského průzkumu mezi číšníky, servírkami, barmany a lidmi pracujícími jako concierge dali někteří dokonce v práci výpověď, aby si nenechali ujít nejromantičtější večer v roce. Průzkum si nechal zpracovat Ford*. Třetina respondentů uvedla, že se na Valentýna snaží vyměnit si směnu. Každý desátý se zkusil vymluvit na nemoc. Jiní předstírali třeba poruchu auta.

Ford se nyní rozhodl situaci obrátit a posloužit v roli Amora těm, kdo jindy tráví Valentýna obsluhováním zákazníků. Společnost překvapila několik vybraných šťastlivců speciální romantickou večeří.

Zde se můžete podívat, jak to probíhalo: https://youtu.be/ZRe97WrDWLs

Čtyřiadvacetiletá Kelsie Jamieson z Londýna už pomáhala při dvou žádostech o ruku, ale nikdy nezažila valentýnské rande. Její snoubenec, dvaatřicetiletý Nick Epstein, ji překvapil romantickým večerem. Už dříve ji požádal o ruku s prstýnkem Haribo.

Valentýn strávený v práci má i svoji světlou stránku. Dvě třetiny dotazovaných uvádějí, že zákazníci jsou na Valentýna příjemnější než jindy, a většina je také označila za velkorysejší.

A co ti, kteří nemají Valentýna s kým strávit? Každý pátý respondent řekl, že se pokouší lidi, kteří jsou na Valentýna v restauraci nebo baru sami, rozveselit.

* Průzkum realizovala na objednávku Fordu společnost Penn Schoen Berland. Dotazováno bylo 1253 pracovníků v pohostinství, recepčních a concierge z Francie, Itálie, Německa, Španělska a Velké Británie. 

Témata

Značky


Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Ústředí má v Dearbornu v americkém státě Michigan. Zabývá se výrobou automobilů a individuální mobilitou v širším smyslu. Po celém světě má 62 výrobních závodů a zaměstnává přibližně 201 000 lidí. Její hlavní náplní je navrhování, výroba, prodej a údržba osobních i užitkových vozů značek Ford a Lincoln. V zájmu rozšiřování svého obchodního modelu Ford nicméně aktivně vyhledává nové příležitosti. Proto investuje do oblastí elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company zároveň Ford poskytuje finanční služby. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.

Kontakty pro média

Petr Burián

Petr Burián

Kontakt pro média Public Relations Communication & Public Affairs Manager 603 263 510 LinkedIn

Přejeme si stát se přední světovou automobilkou poskytující špičkové služby.

Společnost Ford působí po celém světě, a proto jsou pro nás důležité konkrétní standardy, podle kterých se můžeme sami posuzovat a podle kterých nás mohou posuzovat ostatní.