Tisková zpráva -
Ford uspořádal rande snů pro ty, kdo obvykle stráví Valentýna obsluhováním jiných párů
- Pro číšníky a servírky, barmany i další podobné profese je spokojenost zákazníků na svátek svatého Valentýna důležitější než jejich vlastní
- Každý čtvrtý někdy pomáhal zákazníkovi se žádostí o ruku
- Stejný počet se jich ale někdy pohádal s partnerem kvůli tomu, že museli 14. února do práce
- Třetina zkoušela vyměnit si na Valentýna směnu. Někteří dokonce dali výpověď
- Ford zorganizoval pro několik vybraných šťastlivců rande snů
/V Praze, 14. února 2017/ – Každý čtvrtý číšník nebo servírka si už někdy vyzkoušeli roli moderního Amora a asistovali zákazníkům při žádosti o ruku. Sami ale většinou Valentýna oslavit nestihnou. A nejednou se kvůli tomu pohádají se svými partnery.
Podle nového celoevropského průzkumu mezi číšníky, servírkami, barmany a lidmi pracujícími jako concierge dali někteří dokonce v práci výpověď, aby si nenechali ujít nejromantičtější večer v roce. Průzkum si nechal zpracovat Ford*. Třetina respondentů uvedla, že se na Valentýna snaží vyměnit si směnu. Každý desátý se zkusil vymluvit na nemoc. Jiní předstírali třeba poruchu auta.
Ford se nyní rozhodl situaci obrátit a posloužit v roli Amora těm, kdo jindy tráví Valentýna obsluhováním zákazníků. Společnost překvapila několik vybraných šťastlivců speciální romantickou večeří.
Zde se můžete podívat, jak to probíhalo: https://youtu.be/ZRe97WrDWLs
Čtyřiadvacetiletá Kelsie Jamieson z Londýna už pomáhala při dvou žádostech o ruku, ale nikdy nezažila valentýnské rande. Její snoubenec, dvaatřicetiletý Nick Epstein, ji překvapil romantickým večerem. Už dříve ji požádal o ruku s prstýnkem Haribo.
Valentýn strávený v práci má i svoji světlou stránku. Dvě třetiny dotazovaných uvádějí, že zákazníci jsou na Valentýna příjemnější než jindy, a většina je také označila za velkorysejší.
A co ti, kteří nemají Valentýna s kým strávit? Každý pátý respondent řekl, že se pokouší lidi, kteří jsou na Valentýna v restauraci nebo baru sami, rozveselit.
* Průzkum realizovala na objednávku Fordu společnost Penn Schoen Berland. Dotazováno bylo 1253 pracovníků v pohostinství, recepčních a concierge z Francie, Itálie, Německa, Španělska a Velké Británie.
Témata
Značky
Ford Motor Company je společnost s celosvětovou působností. Ústředí má v Dearbornu v americkém státě Michigan. Zabývá se výrobou automobilů a individuální mobilitou v širším smyslu. Po celém světě má 62 výrobních závodů a zaměstnává přibližně 201 000 lidí. Její hlavní náplní je navrhování, výroba, prodej a údržba osobních i užitkových vozů značek Ford a Lincoln. V zájmu rozšiřování svého obchodního modelu Ford nicméně aktivně vyhledává nové příležitosti. Proto investuje do oblastí elektrifikace, autonomní jízdy a mobility. Prostřednictvím společnosti Ford Motor Credit Company zároveň Ford poskytuje finanční služby. Další informace o produktech, službách a aktivitách Fordu lze nalézt na www.corporate.ford.com.